Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Friday, February 1, 2013

AKU DAH KURUS??? JOM BER VCO, CATALYST PRODUK

ASSALAMUALAIKUM
SELAMAT PAGI 2.22 AM SABTU

Sebenarnya tadik malam tertido awal, dah bentang toto kat ruang tamu ini, bila terjaga tengok suami dah tertido kat sebelah memang we all planning pun tidur kat ruang tamu hari ini sebab menonton dvd the expatriate. best gak citernya tu yang dah 2 kali dok tengok tuh. kekekekkee

opps menarik pulak tajuk ini kan, sebabnya dah ramai yang tegur kat saya, badan dah susut dipendekkan cerita saya ini memang keturunan badan yg punya tulang besar so adik beradik tu semua pun macam itu ye. dan antara adik beradik i la yg paling rendah even tinggi i dalam 5'7, kawan2 cakap aku nyer tinggi ini leh jadi model, nasiblah aku tak jadi model.

so.. sekarang ini tiap mana i pegi mesti ada orang tegur, izan badan dah susut ya makan hati ke? apa daaaa.. adalah lak makan hati.. alhamdulillah  tahun ini AURA saya adalah yang positif, itu je petuanya.


DIJADIKAN CERITA, Semenjak September 2012 saya dah amalkan makan Minyak Kelapa Dara  (VCO) produk Catalyst, itu jek.. kebetulan saya stokis dan alhamdulilah VCO ini kalau diamalkan secara konsisten dapat mengekalkan kesihatan dan mengelakkan penyakit yang lain, banyak kebaikan dan kehebatan VCO ini sebenarnya. dan yang paling penting harga juga mampu milik.

 Kesannya kat saya, perut yang buncit sekarang dah semakin flat, lelemak geleber kat paha dan lengan pun dah kurang, itu bukan saya yg cakap tapi kawan2 dan saudara mara.

tengokler leleamk kat lengan i tu meriah you
 Syukur sangat2.. ini saya upload gambar sebelum dan selepas,ala tomel2nya, tapi yang paling penting VCO ini kita amalkan sebagai supplement  harian.


 dan juga sesuai di ambil dengan  produk yang lain dalam catalyst. ( amboii dok promote pulak haku ini ). Selain untuk diguna sendiri, dapat juga kita menjana pendapatan kan,


so sesiapa YANG BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI / MEMBER KAWASAN SABAH, PULAU BANGGI, PITAS DAN KUDAT ATAU MANA2 AREA BOLEH JEK PM I KAT NOMBOR TERTERA. :). JANGAN MALU DAN SEGAN YA. :) I LOVE CATALYST.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)