Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Thursday, January 24, 2013

SALAM MAULIDUR RASUL

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM MAULUD NABI

Alamak rajin pulak ku memposting, sebenarnya a bit tense dlm 9/100 jer hehehe sebab picture dalam blog tidak appear, oh sedeynya gue.. kenapa? kenapa ? kenapa ?.. ada yang boleh membantu ke? kedua-dua gambar dalam blog saya tidak keluar.. adakah perlu membuat blog baru?? aiyarkk

sebenarnya hari ini we off berbusiness, sempena maulud nabi dan suami pergi jemputan kenduri. so pegi lah memenuhi  jemputan daripada jiran, saya pulak stay at home sebab ada cik bisul tumbuh oh tidakkk.... tapi sempat juga membuat projek jeruk jambu dan jeruk lada

Jeruk Jambu


dan yang paling penting nyum nyum pekena dengan bee hoon goreng black pepper.. fuhhh makan tengahari yang paling marbeles untuk saya. hahahaha sang suami kata dia pun nak  makan beehon goreng tu walaupun dah makan tengahari. huhu tamaha ( tamak ) betul...takpelah untuk kekanda pujaan hati hehehe.

Beehon Blackpepper Goreng

seharian dirumah, alhamdulillah dapat juga rezeki jual seaweed, murah-murah aja yang purple gred AAA saya jual rm55 termasuk postage dan yg kuning keemasan iaitu gred AA Rm45 jg termasuk postage. sesambil itu kononnya nak develop dan design website, cadangnya lah malangnya idea stuck . esok2 ajelah aku buat... klah ini rehat jap

No comments: