Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Tuesday, January 22, 2013

ciceter lagi

Assalamualaikum...
selamat tengahari. hehehe letih semalam masih lagi terasa, tp alhamdulillah syukur sangat2 sold out lagi semalam disamping tempahan dari Maybank. Rasa macam tak larat sudah apa taknya since sabtu meeting dan isnin pula. malam isnin tu juga kena balik hometown rehat sekejap terus berperang di dapur. uhuk..uhuk kerana mencari sesuap nasi. sedih den..  apanya lah mau sedih kan. cari rezeki yang halal macam itulah. dan yang paling KEBERKATAN sesuatu rezeki itu yang paling penting untuk sebuah keluarga dan juga anak-anak dalam perut ini. Aaminn.. hehehhee.

Dipendekan cerita, sabtu tu bertolak dari kudat jam 8 pagi stuck sekejap di Kota Marudu ya Allah banjir nasib baiklah dapat limpas juga, hehehe dan terus ke Kota Kinabalu, jumpa kawan sat ke meeting Stokis Catalyst Product, alhamdulillah dapat jumpa dengan stokis2 yang selama ini cuma berhubung dan bersua muka di alam maya iaitu facebook. akan datang lah pelbagai program dan strategi bersama- sama dan akan bertemu lagi 23 Feb ini.. yeahhh tak sabar berkongsi passion dengan rakan2.


Ahad pulak, rehat di rumah, memandangkan hotel pree jek iaitu bertamu drumah my late grandpa dan my beloved aunty dengan sepupu.( Ampuun ) sempat juga  bertamu di Tamu Tuaran, macam-macam ada disitu. sempatlah merembat Gado2 dan Bakso.. aiyoyo.. sadap maaa macam rasa di Indo sahaja.. kekeke

Isnin.... awal pagi sudah bertolak ke kota kinabalu, sebelum tu sempat lagi merembat goreng cempedak dgn ubi keladi...memang fullblast bah perut..syukur alhamdulillah.. my aunty yang masak sambil borak dan menganyam ketupat... hahahaha.. banyakler ketupat yang dibuat.

oklah pren.. nanti kita jumpa lagi yer... next posting


No comments: