Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, January 26, 2013

Happy weekend ..sunday :)

Assalamualaikum
12.52 PM
Sunday 27 Januari

selamat tenghari.. hari ini lepak2 kat rumah ingatkan nak pergi "tamu Ahad Di pekan sikuati"" rupanya terlajak tido pulak dah tu suami dok sibuk bersihkan kereta. so lepak kat rumah ajelah masak nasi, sarapan pagi teh tarik dan roti dengan telur dadar. dilayan...

lepas tu suami pulak dok layan bersihkan joran, then taraaaaa suami dah beli kan joran tuk saya. murah aje tu nak tangkap anak2 ikan kat tepi2 tu jek bukan yg leh lempar kat tengah laut tuh.. yelah sambil temankan dia baik saya layan memancing juga kan manale tau dapat ikan nanti.. ikan nemo ke.. kekeke banyakler ko punya ikan nemo.


okcay yg ini gambar mangga yang telah masak, i jeruk kan sahaja ye .. sedappp okcay makan tengahari ini macam orang mengidam pulak aku ye. Aamiin. ya robb. mangga ini hubby yang kutip, pokok dia kat belakang pelik juga sebab tengok takde pulak buah mangga tetiba  dah jatuh. dia tak bagi kita makan buah dia yang mentah kut. hahahha.. 

Beautiful sunset Mengkabong Tuaran
oklah nak rehat dulu kejap lagi nak masak lauk pauk tengahari,

Kiulu River , Tamparuli
Anyway tuk en suami. i love u so much. Semoga Allah SWT merahmati kehidupan kita suami isteri,

Sandy beaches The Tip of Borneo, Simpang Mengayau
hehehe puji2 suami dulu sebab dia dah tolong saya bersihkan dapur dan tandas. dan saya sertakan sedikit gambar yang saya ambil sepanjang jalan-jalan very beautiful scenery.. subhanallah.







No comments: