Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, January 26, 2013

VARIETY OF MY LAKSA ( tangkap lelehhh )

Assalamualaikum
7.51 PM
sengaja nak melewat2kan solat isyak apadaaa ko ini izan..

sebenarnya tengah tunggu waktu tapi dah terlajak waktu i means nak solat lah awal waktu kan, di sabah ini lebih lebih di area kudat, waktu solat memangler awal ye. heavenler aku kalu time bulan ramadhon. kekekee mengada2. sempat lagi. 

oppss.. sebenarnya nak mempost sahaja gambar2 versi laksa yang aku dah pernah buat. nyum2 ingat nak buat laksa kari lagi tapi memandangkan kami suami isteri dapat jemputan makan-makan di rumah parent anak mengaji dia so pergilah ye, cuma sekarang ini sambil dok tunggu suami balik daripada prektis marhaban dia sempena perarakan Maulud nabi 9 febuari. oklah saja nak bagi kawan-kawan terliur dengan koleksi gambar saya takdanya sedap gambar jak yang sedap. hehehe tapi alhamdulillah suami saya cakap dia suka masakan saya walaupun saya akui ummi aka mak mertua saya punya masakan lagi palinggg sadappppp macam di KK, orang sabah bilang. hehehehe.. ( takde unsur jealous tauu , ini lah kehebatan mak mertua saya )

citer saya hari ini, saya seharian temankan suami saya meng'TAN" kan kulit dengan memancing ikan, hehehe pree je kan, that why foreigner suka sangat kat malaysia ini sebab matahari dia sungguh ceria, alhamdulillah dapatlah ikan kerapu dan ikan batu kita orang panggil kecil jek pon baru nak belajar mengoratt.. alahai goreng pon sodap. oklah tu je pon yg saya nak hebohkan.. kekeke .. so enjoice the laksa.. ;)

my laksa penang

My Laksa Nyonya 
Assam Laksa with Telur mata kerabau

KEW TIAU CELUP 

lAKSA JOHOR ( TAKDE NENAS ULAMNYA TAPI SAJA TAMBAH2) 
MEE REBUS ( PEKAT SKET KUAHNYA I LOIKE )
KUE TIAU LAKSA MELAKA
Inilah hasil-hasil air tangan saya, syukur alhamdulillah penambat selera suami. so janganlah terkejut ye tengok perut suami saya nampak meriah sket, almaklumler makanan pun meriah sedikit. hehehe. oklah dah 8.21 pm. nak solat isyak dulu.. tatata...hehehe ;)

No comments: