Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Monday, June 4, 2012

im back.. cecerita lagi..

Ok im coming back...

2 hari off, sabtu dan ahad balik ke kampung sebab adik sepupu buat kenduri nikah. Alhamdulillah semoga rumahtangganya sentiasa berada dalam sakinah, mawaddah dan warahmah. Amin ya robb. ikutkan hari ini naik rumah pihak lelaki ( belah sepupu kami ), singgah sekejap jak tadik kat rumah sepupu sebab hari ini isnin,. jam 1.00 kena bergerak balik ke kudat. Esok selasa kami nak buka gerai, di pasar tamu kudat. sumber rezeki kami suami isteri. kebetulan stok kopi jantan baru jek sampai.. bzlah sikit nak mengurusnya. rabu kena hantar kepada stokis kami di Kota Marudu. Untung sikit sahaja.. tapi Alhamdulillah, terasa sangat berkat duit perniagaan kami..

ikutkan malam isnin ini aku ada tuition class untuk anak-anak jiran ku tapi terpaksa cancel dulu kerana dek keletihan.. semua last minute nak buat kerja, sandi juga mau asingkan isi ikan dari tulang, blender isi2 ikan kan. nasiblah ada dua pembantu kecil kami, bolehlah nak rehat2kan badan sambil lekatkan sticker kat paket kopi dan juga promote kuih-kuih kering kak ipar ku. tolong menolong orang kampungkan.

sandinya... mau habiskan cerita ini.. oklah here i post my piccas.. sapa2 sabahans yang berminat bolehlah pm saya ya ... hehehe..



kuih kering yang di bungkus harga rm2.00

kopi jantan natural herbs with stevia 13 gram sepaket. kopi gred A+ ini..

No comments: