Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Monday, June 11, 2012

Good Morning my love

uhuk2.. terbangun jam 3.00 pagi ini.

terus tak boleh nak lelap, kalau time aku bersih mesti bersungguh2 nak buat solat sunat ini. apapun alhamdulillah sebab aku masih diberikan peluang untuk bangun, mencari ketengangan di 1/3 malam sehinggalah aku berjaya untuk mencuci kain selimut yang tebal akibat ketembusan. memungut manga2 masak dan juga menyiram pokok bunga dan pokok lada ku. kasian ku lihat tanam-tanaman ku semuanya sudah seperti mau layu. itulah pemalas kan.. hehehe

well, mau cerita apa ya di awal pagi ini.?? oklah cerita tentang pertandingan netball hari itu. alhamdulillah berjaya juga. walaupun semuanya dibuat secara last minute tapi syukurlah berkat kerjasama wonder pet, eh bukan power puff girl akhirnya pertandingan tersebut berjalan dengan lancar sehinggalah ke hari penutupan/perasmian. Johan Anak Sabah Junior (1). bagus2 ada peningkatan apa yang penting kerjasama dan semangat sukan itu. main elok2 jangan gaduh2 enda best kan, pertandingan seperti ini juga salah satu untuk merapatkan ukhuwah dan meluaskan network. terutamanya siapa2 yang ada business itu, sila2 lah keluarkan kad buzniz dan boleh di edar kepada teman2 sepermainan dan juga yang lain2. hehehehe.

ok lagi cerita untuk persiapan Pesta Kelapa di Daerah Kudat pada 28-30 jun ini... alhamdulillah sebab dah awal booking tempat meniaga so sekarang ini nak short list keperluan untuk meniaga nanti, dan produk2 yang dijual laksa penang, nasi tomato dan rojak buah minuman2. hehehe. cuma kekangan kakitangan sahaja. harap2lah adik2ku ini mood bagus dan boleh tolong aku. well sesiapa sabahan yang duduk daerah lain, bolehlah datang tengok aktiviti dan program semasa pesta kelapa ini ya.

oklah rasa dah mengantuk, dah jam 6.53 am. nak tidur sekejap sebab hari ini nak masak2 banyak, malam tamu kan.. orait bebeh. till we meet again on my next post.

No comments: