Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Friday, June 1, 2012

Happy Weekend!its holiday..

salam.. I'mBack

lama dah menghilang dari dunia blog, rindu nak mencurahkan perasaan hati diruangan ini.. opss jangan jadikan blog untuk luahan perasaan ye. hehehehe

hari ini, dah sabtu supposed semalam dah kena bertolak balik kampung sebelah bapa sebab anak mama tua ku nak buat kenduri nikah, tapi tak dapat atas masalah kereta ini. tayar dua belah dah nipis sangat tadik pagi sempat lagi suami aku tunjuk bukti tayar kereta dah nipis.. sebelum bugdet diluluskan . hehehehe.. biasalah wife ini kan multi position dalam rumah, aku merangkap menteri kewangan bila dah tengok dan juga boleh membahayakan keselamatan kami terus approved budgeting negara. ok suami pon dok senyum2 sebab boleh tukar tayar ( itupun cari tayar budget tapi berkualiti ye ).

Tadik awal pagi dah terjaga sebab terdengar alunan zikr Hafiz Hamidun best sangat dengar dan suami kejut aku suruh packing barang apa2 yang patutu dan barang pertama yg aku packing iaitu kain baju kotor. hehehe.. cuci jekkat kampung besttt..air banyak bukan macam kat daerah aku ini.. tekanan air rendah.. huhuhu..budget air nanti susah pulaktime aku nak berniaga. banyak nak guna air.

klaa.. nak jalan dah.. tata..

No comments: