Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, September 17, 2011

Im Back.. Salam Syawal 17

Assalamualaikum dan salam syawal ke 17..

Lamanya saya tak memposting, betul2 tiada idea dan kesuntukan masa.. kebetulan banyak hal yang perlu diselesaikan tapi masih menyempatkan diri membaca blog2 kawan yang cuma ada dalam list saya dan yang tinggalkan jejak dalam chat box dan komen. terima kasih kerana sudi menjenguh saya disini. sibuk sikit dengan perniagaan yang tidak seberapa ini. lebih2 lagi ramadhan tempohari, ya Allah meriahnya dan buat pertama kalinya saya dan suami berniaga di bulan ramadhan dan kadang2 wall dalam facebook saya tidak sempat update.insya allah saya akan update posting walaupun tidak selalu ya. 

Dan kemungkinan besar, kalau rezeki kami dapat tempat berniaga di pasar malam setiap hari kami akan meniaga, insya allah tolong doakan kami, produk yang lain akan submit perlahan2 tengok pada permintaan dan penerimaan pelanggan.

Nanti saya akan update kan sekali entry buzniz kami dalam ini dan juga resepi2 dari dapur saya yang tidak seberapa.. hehehe formal pulak letak entry kali ini.. so keep in touch dalam alam maya.. jangan memalu dan segan drop your comment kalau ada pertanyaan ya. Happy dan ceria2 selalu.. hihihi 

Gerai Bazaar Ramadhan

No comments: