Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Wednesday, December 15, 2010

Awards, Thanks sasa..


salam..
entry aku yg ketiga plak..
thanks to my bro sasa for dis award..
ya i really loike it..



tapi apapun macam biasa award neh kena jawab soalan yg mencabar minda dan hotak kiri aku sekarang neh.. kekeke.. bule bah kalu ko dik.. adoii naa.. confirm neh memang paning2..

1. Siapa orang yang korang paling sayang?
Aku sayang suami aku, family aku dan juga kawan2 aku yang memang sayang aku..

2. Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tue?
sayang.. sayang la bah.. macam orang sayang kita sayang lah juga dorang.. hihi.. faham kah tidak jawapan aku neh.. kekeke

3.Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.
ntahlaa aku rasa kalu kata2 sayang neh mmg aku senang nak luahkan...sebab aku takut nanti tak sempat plak dorang tau yg aku memang sayangkan dorang walaupun kadang2 aku kejam dengan org yang aku sayang.

lepas tue,korang tag kat 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tue =)

with my big heart and proudly i will tag this award for my friends .. and as usual please tag it with yours 15 friend ok. ;)




5 comments:

Sasa Al-Sharif said...

bestnya sepantas kilat

Amyna said...

hai & wslam shiezan...okeh thanks ya.. Nanti myna publish. InsyaAllah ^_^

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

Yahoooo Bie dah siap buat dah. TQ kak :)

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

...()..()...tabur gula2.....HAHAHAH...

FiesyaaChacha said...

siss.. thanks so much, naty fiesya kne wat double entry pasal yg before this punya pown belum wat lg.. hehee.. :)