Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Tuesday, November 16, 2010

jumpa dengan rakan blogger

salam..

ini cerita lama, tapi nak taip juga sebabnya hari sabtu tuh waktu kuar dinner dengan suami di centre point teruslah minta izin dengan suami sekejap nak pergi ke bakery dalam pacifiq ( CP ).. tiba ada seorang gadis cumel.. asyik dok tengok2 dengan senyuman manis dan tahi lalat di pipi menampakkan lagi kemanisannya, mula-mula tu berbalas2 senyuman sehingga cgadis ini terus sahaja tersenyum dalam hati hari ini aku nampak cantik ke?.. hihi.. oklah balas senyum jek kan sabahan ini terkenal dengan sifat peramah dan mudah tersenyum. lama kelamaan rasa macam tak selesa dan gadis tu pun datang menghampiri langsung bertanya.." kak ini yang ada blog tu kan, nama izan.." aku pun jawab "ya.. saya lah tuh," dia pon jawab lagi "nick puan sufykan " aku pun jawab " iya " sebenarnya dalam fikiran tu macam2 recall balik.. sapa plak gadis neh kan.. kawan aku dulu time belajar sekolah menengah ke?.. sekolah rendah ke? tapi muka dia macam iras2 sepupu aku plak.. eh pening2, lepas tu dia pun bagitau dan perkenalkan diri katanya " kak sayalah deena.. " farahdeena ke?.. HEHEHE..

Alhamdulillah.. kalu sudah jodoh namanya di kedai bakery pun boleh jumpa kan deena, cantik manis orangnya, baik dan peramah pulak tu.. kebetulan cik deena neh tengah beli kek bersama mama nya.. terus kami pun sempat bertukar2 number phone.. nasib baik tiada kamerakan deena.. hp pun jenis yg terlampau canggih ini sempat jugalah wish each other untuk mtest... apapun cik deena yg cantik manis.. syukur alhamdulillah berjumpa juga kita kan.. ntah bila lagi mau berjumpa neh ... asyik berkomen2 di blog je :)


No comments: