Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Monday, November 8, 2010

cerita bosan Aku lg

salam...

lama plak aku tak update posting..
takda lah yg menarik sangat... tapi alhamdulillah..
dalam stress2 sebelum ini.. dapat juga aku dibantu oleh suami ku menghilangkan stress yang
kadang2 bertandang .. biasalah manusia, perempuan pulak kan.. emosi sahaja .. hihi

Then neh aku nak cerita last weekand dan juga weekend..
yang menariknya kami buka gerai kat sekolah tempat emak aku mengajar, sempena karnival keusahawanan.. jualan kami waktu tu ,nasi beringin berlauk, sambal udang kering dan bilis dan juga laksa penang ( fuuhhhh jadi feverett tuh ) alhamdulillah.. tapi malangnya kami masak pon sikit dan menjadi kejutan Jualan tu habis tak smpi 2 jam dihidangkan.. aku punyalah bertungkus lumus..mcam nak pengsan pon mmg dah pingsan.. tetido2 time memasak bukannya apa hubby yang dok paksa suruh masak.. kasihan dia beria2 nak join jadi usahawan dalam karnival tuh, support sahajalah dimana setakat kemampuan untuk memasak..


Dijadikan cerita, aku masak non stop la dari malam tu hingga ke tengahari..( amboi lebey2 pulak non stop lagi tu ) ya Allah.. letih badan2 semua, takpe aku masak ikhlas dan penuh kecintaan pada suamiku. ngeeeee.. sebab tulah kut sedap ( angkat bangkul punya perempuan ) penat asyik berdiri dan hari sabtu tu kami pon berangkat pegi ke town KK.. singgah sekejap di Karnival Jalur Lebar di Padang merdeka then my hubby pulak promise to treat me gie massage satu badan.. and foot reflexlgy di Princess SPA, mmg dah jadi customer regular,



cik mengurut tu kata.. my neck dah tegang sgt, kebetulan mmg dah sakit pale tahap gaban dah.. sambil2 urut dia pon adviced aku .. dik jgn tense sgt ya leher kamu neh sudah keras sgt neh.. oh yakah.. tak rasa plak leher aku neh keras ye.. kekeke.. boleh2 jek

lepas tu kuar terus ke 1B, tgk wayang kejap , aktiviti dating cuma kami jek, then rasa mcm nak melalak pon ada.. pegi singgah ke kk karaoke, mmg tak penah masuk pon.. tmpt karoake box tuh, 1st time masuk dgn suami.. oklah layanzz sat.nyanyi dlm setengah jam.. chow gie dinner dan balik rumah anty aka hotel kamiorang.. hihi.. syukur alhamdulillah.. ada suami yg memahami walaupun dia jg salah seorang penyumbang tense aku.. wakakkaa..




oklaaa.. mau chow dulu.. kawan2 semua doakan aku dpt menjawab soalan Mtest ini dgn jayanya ya.. insya allah.. ada test sabtu neh.. maksudnya kena ke KK lagi lah this weekend.. haiyaaa.. Amin ya robb.. semoga Allah swt memberi kemudahan pada kita semua ye..

No comments: