Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Monday, November 22, 2010

Happy Holidayzzz

Salam semua..

Happy holidayzz.. best kan holiday neh?
hehe.. tapi saya tetap kerja.. cuma nanti nak habiskan baki2 cuti tahunan..
yeeehhhhh.. tapi taktau lah nak pegi kemana.. tapi yg pastinya disabah sahajalah saya bercuti
mau juga ke semenanjung jumpa sahabat2 dsana dan juga bercuti ke medan indonesia berjumpa saudara mara suami saya tapi keadaan kewangan dan juga masa tak begitu mengizinkan.
Insya allah akan pergi juga kalu bukan tahun neh tahun hadapan. Amin ya robb

So sebagai gantinya untuk mengisi masa2 lapang kami suami isteri time december ini
16-19 december akan ke tuaran sebab sepupu saya nak kawen.. tadaa..

dah kawen register dengan en tunang tunggu untuk resepsi majlisnya lagi

yang baju ijau kuning2 tu emak dia, adalah adik kepada emak saya, walaupun bukan beragama islam tapi saya sangat sayang aunty saya neh dan juga sepupu saya. dan baju batik merah tu uncle saya bangsa kadazan sino+ india burma , so adik sepupu saya neh mmg kacukan bermacam2 bangsa tapi muka dia ikut muka anak kadazan dusun plak.. kekeke pa bule buat dah anak sabahan kan. Dan en. tunang dia pulak asal kota belud berbangsa dusun kadazan. Jadi time majlis dan resepsi nye kami diminta untuk menjadi pembantu ( tapi mmg wajib la tolong sedara mara kan ) lebih2 hal2 dapur sebab ini untuk memastikan kebersihan dan juga semua saudara mara yang beragama islam tidak ragu2 untuk menjamah makanan. ;)

Ok tarikh keramat tu dah set dalam reminder kat Phone baru saya tu ye. so untuk cuti2 selainnya mungkin kami nak gie memancing.. yehaa.. lokasi?? akan dicari nampak gaya itamle kulit saya yg memang dah hitam neh.. ngeeeee..

Ok enjoy neh our previous piccas time memancing hari tu

En. suami tgh tgk lokasi ( Pantai Bak-Bak ) tak sesuai..

lokasi kedua.. Esplanad Sidik Ok. sesuai

ok... memulakan operasi

Tunggu en.suami bilaaa la nak dapat ikan neh

berdiri pun sudah.. duduk pun sudah.. ikan tak dpt2 lagi.. hmm sabar ye en.suami

Tadaaa... ini ikan2nya fresh ..

p/s: enjoy your holidayzz kengkawan. Jangan lupa plan elok2 ye. lebih yg ada anak2 tue.. Ingatlah mereka yg tersayang takpun melawat saudara mara yg ada dikampung. rapat2kanlah ukhuwah sesama kita. wink2..

2 comments:

Asri Alam said...

kreatif jugak kak shizan ambik gambar tu. hehe.. cun

Good Wife, Mom to my family. said...

alaaa kamera murah seja pon.. kekeke.. best bah kalu ada kamera mcm ko dik.. keke..