Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Sunday, June 13, 2010

Alhamdulillah.. hidup lagi...:)

my cuz wedding
sekolahku ...
pertunangan sepupu tili
aku dan chentaku... :)

salam..
waa lamanya aku tak memblogging.. since hari tu.. apapun.. rindu jg nak post something for my friends..
macam2 jadi pada diriku.. dan alhamdulillah.. we learned from the past and through the learning we become much stronger and tough with the strength from Allah SWT. insya Allah everything will going be easy kan..
Alhamdulilah..apapun yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya.. apapun bagiku.. masih dalam proses membaiki diri.. dan kesabaran ku kadang2 di uji..ya aku ini pun bab2 sabar.. mmg selalu kalah.. itulah manusia.. walaupun aku tidak dapat kesabaran para anbiya dan sahabat2nya.. tapi berusaha jg untuk mendapat sipi2 nya ...sekurang2nya belajar untuk menjadi seorang yang sabar.. dan juga pemaaf.. ya Allah.. permudahkanlah urusanku memperbaiki diriku ... dan lindungilah aku dan keturunanku dari sifat dan sikap yg menjerumus kami ke api nerakamu..
oh.. citer lah lagi.. pasal demam bola.. aku??.. hmm demam biasa sejalah.. cuma hubbyku sejalah mendemam world cup?.. hihi.. dalam sebulan ini.. mmg tv will be conquer by 3 men in my house.. bapaku.. hubbyku dan adik lelakiku.. dan oleh kerana majoriti adalah lelaki kami kaum2 wanita neh terpaksalah mengalahkan..
currently.. walaupun musim cuti sekolah.. tapi kami kena turun jg ke sekolah sebab kami bukannya guru malah sifu dr guru.. hihi ( eh dlm erti kata lain.. kena ajar guru dan murid2 lah kan .. minta maaf.. jgnle kata plak aku neh ujub .. riak dan sewaktu dgnnya.. mmg citer benar kan.. dlm skop kerja kena ajar cikgu dan murid sampai pandai ict.. tp bagi ku.. exchange knowledge.. sbb proses pembelajaran ini lebih bermakna dan semakin berkembang ilmunya bila kita menyampaikan ilmu kepada sesiapa.. tapi pastikan kita tidak tersalah ilmu ya.. )
well.. ngatuk dah neh.. insya allah aku ku sambung sekiranya umurku masih panjang dan ada idea yg melimpah2.. ampun maaf dariku kepada semua sahabat blogger.. mungkin bnyk omong kosong.. ini semua luahan hati :).. ku postkan hasil edited piccas.. sewaktu menunggu hubbyku watced the soccer worldcup.. ;) dada..

No comments: