Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Wednesday, April 21, 2010

Aku dengan citer labu-labinya

Assalamualaikum..


duh.. lamanya tak memblog kan, entahlah ketandusan idea kali.. tapi apa yg penting dalam bulan ini aku dah start meng=up=bz= ( betul2 perosak bahasa ) diriku dengan program dan aktiviti sekolah dan juga aktiviti/program keluarga ku.. dan sekali lagi ku pohon kemaafan kepada adik2 dan ahli Nisa Kudat tidak dapat join sekali dengan program small kindness di Hospital Kudat 24/4 saturday ini.

Bulan April ini jg, bnyk menuntut erti kesabaran padaku, ulangtahun suamiku, ulangtahun pernikahanku.. bukan rezky untuk dpt KPLI dan DPLI, study untuk EXAM SPA, jadi coach netball.. dan bla..bla.. bukanlah alasan semata-mata untuk aku menangguh kerja ku sekarang untuk memenuhi dan melepasi piawaian objektif dan misi/visi postingku sekarang. Alhamdulillah.. sekarang ini bukanlah jadi setakat tunggul disekolah tu, ibarat menunggu bulan jatuh diriba.. dan sedikit boleh dibanggakan pelajar tahun 1 sudah banyak mengenali peranti komputer membezakan laptop dan komputer.. dan sedikit perbincangan dgn GB ku.. kelas ICT akan menyusul untuk pelajar. Insya Allah.. dan juga sudut ruangan ICT di Buletin Board sekolah.. yuhuuu....

sebenarnya bnyk perkara yg dikesali dan makes me give up, tapi bangun sekali lagi atas kegagalanku atau ketidakdpt rezky dpt kpli--dpli, so i change it to the positive way, balas dendam dgn menyibukan diri dengan aktiviti profesion sekolahku sbb sedikit sebanyak.. my profesion more advance.. teaching teacher, staff and student in ICT EDucation kan.. chaiyo2.. bila berada dalam education stream, hati semakin mendekati untuk menjadi tenaga pengajar.. hihi.. mungkin sebab aku pon ada darah keturunan mengajar neh.. its ok.. never mind.. selagi umur masih applicable untuk memohon profesion perguruan.. i'll try my best.. as long as i never get the permanant job.. profesion perguruan masih menjadi pilihanku.. ;) semoga dimurahkan rezky. Amin ya Robb.

Opps.. nak komen sket.. ada lah orang tuh, komen kat msg box, kata blogku betul2 hak individu.. tak taule di komen on the positive or negative.. apapun lantakler kan.. sbb blog aku, nak baca ke tak nak baca.. terpulanglah.. mmg BLOG INI TUJUANNYA UNTUK CERITA PASAL DIRIKU DAN LUAHAN PERASAANKU.. sebab ini caranya aku nak kurangkan stress masing2 ada hak individu cara dia meluahkan perasaan dan citer apa2 yg patut diceritakan.. :).. eh marahkan neh.. hahaha.. tiada apa yg perlu ku marahkan.. LU FIKIRLAH SENDIRI..

so.. last citer, yeeh.. guru2 ku sudah ada kesedaran kepentingan FB, Email kepada mereka.. so aku pon terbz jg membantu para guru dan juga komuniti membuat akaun untuk mereka.. thanks for the internet sekali lagi..

No comments: