Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Thursday, October 8, 2009

Study.. study..

hehe.. mesti ada yang pelik bila ku cakap pasal study lagi.. bukannya apa,cuma rasa mcm bosan melanda .. rasanya mcm dibawah tempurung jek, rasa cemburu pada sahabat disana yg slalu jek dpt info terkini tgh knowledge dan info, aku nehwalaupun kerja pada tiap2 hari tapi knowledge takat tu jek cuma boleh menyampaikan knowledge aku neh jew


kawan2 waktu mba dulu tanya.. izan ko tak nak balik kl lagi ke? tak nak balik shah alam lagi ke?... apa yang mampu aku jawab.. takpe lah aku jaga myparent aku dulu.. bagi peluang adik2 aku study.. Alhamdulillah adik2 semuanya sambung belajar.. moga2 dipermudahkan Allah swt urusan pembelajaran mereka.. mama dan bapa ku dah bnyk invest kat kami.. almaklumlah semuanya belajar di ipts.. nasib baiklah di biayai oleh MARA walaupun pinjaman tapi tetap 50% diskaun takdelah mcm satu mcm agensi yg satu tuh.. cekik darah betul..

Alhamdulilah.. aku study MBA hari tu pun dpt MARA Jg.. degree dpt BKNS.. study pun kat IPTS.. punyalah waktu tu aku study berhabisan2 wpun mcm2 dugaan.. habis jak belajar, relak sebulan dihometown then balik kat shah alam trus dpt kerja..

hubby plaknya cadang mau sambung balik study di Jakarta, nak masuk december neh, lagipun hubby juz nak present tesis lagi.. tapi tgklah rezky mcmana kan.. moga Allah murahkan rezky kami.. Amin Ya robb.. mungkin tahun ni tempoh kami bertenangkan.. :)

ketika menyiapkan last minute journal

muka yang ber hempas pulas.. nasib baik ada temanbaikku, tika