Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Sunday, October 4, 2009

Perasaanku

hmm dah midnite.. but i still can't close my eyes.. luckily mu hubby already sleep..if not.. he will scolded me.. ya lah tomorrow i need to wake up early in da morning.. to prepare my stuff to bring in my office.. and i really hope i can start my ict program this week..

huh.. i really dont have a motivation since after raya.. i dun no why.. wish someday my spirit can be updated and uploaded.. i need to get prepared my program and activities during school holiday coming soon...hmm just want to make a meeting with 3 of my friend.. bila lah ye?... and ita also want to join us, still cannot make it during this time, coz 2nd week ive an appointment to meet my gnea wat medical check-up.. my hubby still worry about me...

tadik .. gie jalan2 kat esplanad, suddenly this idea come cross mymind..after send the stock at mymum school then i asked hubby... abg jom kita gie esplanad.. kebetulan bulan purnama mengambang.. iseeyman.." nampak cantek je the ocean disirami cahaya bulan, .. kalu bulan mengambang penuh nih.. nelayan tak tangkap ikan.. tapi sotong2 akan timbul .. i saw the sotongman .. gie tangkap sotong kat tepi tembok tuh.. then i saw a little girl so excited happily when the abg dpt satu.. hehehe.. hubby pon ddk kat tembok with me.. tgk kapal2.. cian hubby.. he looks so tired.. then he asked me to sleep kat peha.. alamak.. nasib baiklah malam kan.. risau juga nanti jheains gie tangkap . dahler tak bawak sijil nikah.. letih kut.. hubby suruh nyanyi.. hehe nyanyi lagu zikr jek ,kang aku nanyi lagu ..ribut plak kudat neh nanti.. dahler bebaru kena ribut pharma tu.. nasib baikle saki baki angin ribut taufan pharma tu sket jek kan..

lately aku rasa mcm2 problem aku.. lebih2 melibatkan family dan orang terdekat aku.. ntahler.. aku harap Allahswt bagi jalan buatku.. kasihan kat myparent, i try to give advise tp lidahku kelu tak terkata.. nak mengikhlaskan diri ku melepaskan kata2..takut nanti aku yg terkena plak.. kenapalah manusia tidak pernah fikir yg terbaik wpun Allah dah bagi pada mereka akal dan fikiran.. dan satu lagi aku nak luahkan.. manusia neh selalu hilang kewarasan dan amanah apabila melibatkan wang.. ya.. semuanya jadi buta..nasib baiklah ada hubby yg understand me.. leh dengar aku babbling .im only can pray for Allahswt.. moga dibuka pintu hati mereka..

hmm apeler aku melalut neh.. well, continue later.. wanna go to bed.. ZZZZZzzzZZZz

1 comment:

Unknown said...

Salam, moga Allah mempermudahkan segala urusanmu...Insya-Allah, ada jodoh, Allah akan emukan kita di Esplanade Sidek Kudat...take care