Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, September 12, 2009

masak2 menu berbuka..


hehe.. yg ni post penting yg perlu aku masukkan.. menu time berbuka, well myhusband suka banget kalu isterinya masak sendiri untuk masuk dlm perutnya.. Alhamdulillah.. setakat neh..takde masakan yg hubby tak suka..semua pon dia suka..semua pon dia kata sedap..biasalah kalu perut dah lapar.. apapun leh balun kan abg.. abes la kalu dia baca entry aku kali neh.. hubby pon beriya2 sangat nak snap picture masakan aku neh.. dia kata nak masuk dlm photo FB dia.. nak promote lah tuh.. hinggakan satu ketika hubby cakap.. jomle syg qta wat restoren, biar abg yg jaga, takpun just a small kedai makan mcm kat esplanad tuh, syang just masak nasi ayam, nasi lemak with a little lauk pauk.., aku sendiri ckp.. leh fullfill selera orang kudat neh ke?.. hahaha.. apapun.. aku rasa bila aku masak niat untuk suami aku.. rasanya mesti sedap.. well check it out.. masak2 untuk sendiri bolehlah.. janji hubby bilang sedap.. Alhamdulillah.. kena pandai jaga perut suami kan mama zaliza.. ngeh..ngeh.. ;)
makan time.. hehehe...bnyk giler tuee

puding roti buah.. depan belakang shoot..



Nasi tomato kismis ( tak nmpk kismis dah, nipun lebihan semalam )
Ayam masak merah

Kari ketam ala mamak

No comments: