Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Thursday, September 22, 2011

Cerita kami dan gerai


Opss..

last entry on tuesday saya ada update pasal gerai tuh, actually on wednesday dapat tau yang owner gerai masih dalam keadaan ragu2 lagi nak rent gerai tuh kat kami. so we decide to find new place dan ada hamba allah tolong kami tapi unfortunately blum ada confirmation pulak dari sahabat dia. petang tu hubby datang jumpa dgn kawan dia merangkap owner gerai & isteri decided bagi kami sewa, dan suruh cepat bersihkan dan menjual. Alhamdulillah. thankgod, harap tiada masalah lepas ini. semoga Allah permudahkan urusan kami nanti. dan pada masa yang sama invite rakanniaga untuk meniaga sekali.

dan tadik dapat tempahan lagi dari return customer pegawai bank, he is one of our return customer yang buat tempahan untuk kali kedua dalam bulan ini. Alhamdulillah., rezeki kan. mungkin dia lagi prefer ordering  and eat together with his colleagues, tempahan dalam 30 orang.

oklah nak stop dulu, tomorrow early in da morning kena wake up and  wanna to clean up the stall before starting the business, sebab time tu orang takde orang, dah pasar malam kan, malam jaklah kan orangnya ramai. nanti upload lokasi gerai, MEDAN STAR PASAR MALAM tuh, incase manatau ada sesiapa blogger yang datang ke KUDAT, jangan lupa ke pasar malam neh tempat murah2 untuk makan seafood like ikan bakar, sotong/ udang / ketam masak tepung i told you very cheap only RM1.00 .. tapi i rasa dah naik dalam RM2.00 satu cucuk ada 4  ekor sotong dan udang.

ok .. enjoy da piccas..lokasi tempat saya berniaga setiap hari selasa petang dan juga DATARAN TOMBORUNGUS tempat berlangsung aktiviti dan program yang berkaitan.

DATARAN TOMBORUNGUS, KANOPI SEBELAH TUH GERAI -GERAI PASAR MALAM SETIAP SELASA


GERAI KAMI, PRODUK SAMBAL UDANG/BILIS, ASSAM LAKSA PENANG DAN NASI TOMATO



LOKASI GERAI SETIAP PETANG SELASA: BAWAH GERBANG, DATARAN TOMBORUNGUS. TAMU SELASA

1 comment:

Malaysian Delicacies said...

Good luck dengan ur new venture.Thx for dropping by my blog.