Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Sunday, January 30, 2011

Selamat Pagi Isnin

Salam..
Yo2.. wat's up dude.. hehehe.. apesal plak aku ne tiba2 jak ala2 rappers gitew.. phewww lamanya aku tak memblog.. Apesal ha!!!.. sebabnya sekarang neh aku betul2 bz dengan hal sendiri.. kekekeke.. perasaanlah ko izan.. dah tak keje lebey plak bz ko ye.. OKla.. sebabnya aku mendiamkan diri sebab takde mood nak memblog.. padahal macam2 aku nak masuk entry tapi bila fikir nak buat en3 yang dah best kali tu jugalah asyik postpone. kekeke

Oklaa.. nak citer apa pun aku takde apa nak citer.. apapun aku betul2 sedey semalam sebab Datuk LCW kalahhhhhhhhhh takpelah bukan rezky dia menang kan.. Lin Dan tu punyalah mak aihh sombongnya dia.. menang2 terus action lari kat tempat peminat.. piraaaahhhhh tak herannnnn laaaaaaaa..

aku nak letak entry gambar, .. tapi aku tau sekarang sang hubby tengah hati riang sebab perut dah berisi, pstttt skrg neh dia tengah tgk tv sambil gelak2 sorang2 boleh plak gelak sambil dgr2 lagu layan astro channel 180 ler katakan.. antamm sejalaaa.. layan pic saya ye


my bekpas-- abaikan harga yg murah tu ye.. yg mahalnye biskut 1Malaysia tue..

Ini bekpas my hubby..


yeeah.. good delicious.. sedaple tuk dia kan.. kekeke

No comments: