Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Monday, January 31, 2011

Krisis Mesir dan Nasib Pelajar Mesir

Assalamualaikum dan selamat Malam,

sekarang neh dah heboh diperkatakan tentang rusuhan di Mesir, dan menjadi Masalahnya iaitu kepada Pelajar kita di sana, kasihan dengan mereka, walaupun ada pelajar yang sudah balik ( dibawah tajaan MARA, ada jg pelajar disana yang tidak diketahui nasibnya ) harap2 pihak yang berkaitan bagi perhatian dan jangan membezakan pelajar tajaan itu dan ini. ) ini based daripada pembacaan saya di blog ini, semua informasi daripada pelajar mesir di kumpul dan compile dari masa ke semasa. Apapun semoga dipermudahkan Urusan mereka disana dan sentiasa diberi perlindungan olehNya. Amin ya Robb.

2 comments:

Unknown said...

Salam.. Hai kak, ehe.. Hah, camni lah.. Walaupun pendek2 ja ayat, ok juga pos di blog.. Kalau boleh, 'status update' macam di FB tu pun ada di sini.. Bila pos dah sini, nanti guna Share Button tu publish di Wall FB, ehe.. Gambar2 masakan kah.. Di ShopBlog akak tu kah.. d(^^,)

Nda sangka Mesir akhirnya bergelora. Ngamlah Kerajaan kena kasi tumbang. Berpuluh tahun sudah jadi 'pelindung' utama kepentingan Israel-Amerika-Barat di Tanah Arab. Tengok jelah masa Palestin teruk kesusahan dengan macam2 krisis, diorang tutup sempadan pula dengan alasan nanti ada penyeludupan.. Diorang pura2 lupa siapa sebenarnya penjenayah n pengganas di sekeliling diorang..

Good Wife, Mom to my family. said...

hehehe.. thanks a lot dik for support me to delivery entry yg ntah apa ntah neh.. ya bah kak malas betul mau tulis2 neh..

ya tu lah, kasihan betul rakyat2nya disana tapi apa boleh buat, itu sahajalah yg boleh dibuat untuk menggulingkan kerajaan secara drastik kalau nda jgn haraplah PM mesir tu mau nyah.. padan mukanya.. makanya kita seharusnya pengambilan pengajaran daripada musibah di mesir. ehem2. sapa lah tu ya.. kekekeke