Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Monday, November 29, 2010

Award, Vote, give away winning.

Salam semua..
Hari ini.. hari emo aku..
so macam tiada mood pulak nak memblog..
tapi bosan juga kan lagipun bukan setakat ada personal blog tapi aku pun ada online shop sila klik sini hehehe.. sempat lagi mempromosi baaahhh, walaupun gitu aku sempat jugalah jalan2 dan meninggalkan jejak kaki ku di rumah kengkawan yang datang blog aku kan.

Alhamdulillah.. check komen ada pulak customer pertama aku iaitu kak yg paling maintain cute iaitu kak shida myra raihana (sabahan) yang duduk di melaka telah berminat membeli sabun Herba Cinnamon Soap + Virgin Coconut yang dalam bahasa malaysia iaitu sabun kayu manis + minyak kelapa dara. Esok saya dah janji nak hantar kat cik kak saya neh..

kebaikannya sila rujuk page ini ye

dan tadik saya sempatlah jalan2 di page mummynemo , dan dia tercalon sebagai pilihan blog untuk calon pilihan isteri, ( dan saya promote kak nemo ) jgn lupa vote dia ye.!! tgk disana banyak juga kategori yang dicalonkan dan salah satunya juga adik sekerja saya pun turut tercalon iaitu blog AKU is AKU dalam blog tutorial. yang lawaknya tuh, dia sendiri pun tak perasaan yang dia tercalon dalam kategori neh.. hihi.. alkisahnya adik neh lah yang bagi aku award friendship tuh.. tapi apapun .. kak tetap bagi sokongan padu pada mu dik, hihi.. korang boleh buka klik sini.

Alamak aku terlebey idea plak.. tentang tajuk aku neh, actually aku dah berblog since 2007 tapi waktu tu, blog ini ibarat macam diary aku jak ( confidential ) tapi sejak adanya fenomena nuffnang neh.. aku pon terjoin sekali nak follow.. manalah tau kan ada rezky walaupun duit aku tak gerak2 dari angka RM0. kekeke.. so yg satu lagi menarik minat aku neh tentang award, memang best sangat dan juga Give away. salah satu marketing yang bagus ini.. hihi macam mummynemo kata "segalanya bermula disini, Persahabatan tercipta kasi bersemi" maka dengan itu, saya akan membuka satu ruangan GIve Away.. macam best pulak kan. .. dan insya allah nak juga buat contest Give Away ini suatu hari nanti... ;) wink2..


Agaknyelah kalu saya bagi Iphone neh hadiah tuk Give Away ramai tak yg nak join.. hihi

Merapu jak ko izan.. mmg ada jugalah yg kena makan leh en.suami neh. kekeke.. ok geng. senyum2 selalu.. mesra rakyat ye..

3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Salam.. Alamak, nda boleh masuk mengundilah di bpm tu, uhu3.. Mantap eh tersenarai dalam pencalonan..GOOD LUCK! ;D

Good Wife, Mom to my family. said...

salam mizul..
hahaha .. tu laa c sasa tu yg tersenarai secara kebetulan kak tgk blok BPM.. mantaaapp kan dia..
ok bahh. jaga2 nanti next ko plak dik..
kak sokong semua adik2 kak.. dont worry.. hehehe