Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Tuesday, November 30, 2010

Masak :)


Salam
hehe.. resepi masak2??
sebenarnya aku asyik kekeringan idea sejak akhir2 neh.. mungkin sebab aku pening2 kepala atau lebih saintifik 'emo', tapi its ok.. sebab mcm biasa aku kena jenguk jg blog neh.. sebab sekarang neh aku dah ada ramai kawan.. kena jalan2 dblog dorang.. kecuali la kalu dah tak boleh online kan.. reason no internet ..
so boleh dikatakan aku neh mesra rakyat sikit. nasib baik lagilah tak jadi YB yek.. mesti yg ramai vote aku ini.. ( woowwww angkat bakul pulak ) sabar peminatt..
oleh kerana itu, aku saja nak posting hasil tangan ku ini.. aku banyak rujuk resepi kat myfrenlist masak2, kalau kebetulan ada bahan2 mentah so aku ikut resepi kalu takde aku suka2 hati jek nak modify. nak buat macamana betul2 terliur nak makan kan, nasib baik lagilah tak mengandung lg kalu tak ada jg ler yg merajuk memanjang.. OPpss . hihi

OKlah kawan2.. tengok2lah ye.. gambar masakan saya yg tak seberapa neh. siapa yang nak resepi nanti boleh masuk kat facebook saya ye.. hihi.. daaaaa..


ikan kembung+ asam belimbing + batang keladi Masak lemak cili Api

Ayam Masak Sweet Sour Blackpepper

Keu teow Laksa Nyonya Melaka

Roti Puding Sweet Sour

Nota kaki : sebenarnya yang paling membuat aku happy sangat2 bila dah reti masak kategori kuih muih neh.. hahaha walaupun setakat roti puding.. tp tetap membahagiakan aku sebab dah break record, yehaaaaaaaa... alhamdulillah

5 comments:

Anonymous said...

The food looks good. Thank you for preparation. I get hungry

Amyna said...

pren... sungguh menyelerakan. perut pun semacam jerk rasa bila tgk makanan nih.. :-)

Ehh myna ada tag pren.. meh la jenguk sini http://amyna2109.blogspot.com/2010/11/by-ellen-banyak-tanya-betul.html

Good Wife, Mom to my family. said...

hi joey.. just simple menu.and we love thai food especially tomyam. hihi

@Amyna.. hehehe.. sabar2 kalu time posa tgk lagi laa tak tahan kan.. ok thanks tag dear.. nanti saya jawab ye.. hihi

Asri Alam said...

alamak... mintak sikit

aziazib said...

nmpk sedap..terliurla...