Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Monday, October 18, 2010

Takziah buat sahabat

Salam...

Takziah buat sahabat saya jumiati, kawan sekerja saya .. sejak beberapa hari ini hati saya begitu risau dengan kedudukan jawatan SPS, dan semalam saya dikejutkan lagi dengan berita kebakaran di kg lembaga Padi Inanam dan melibatkan 200 rumah terbakar. Ya Allah, sedihnya.. padahal malam ahad saya berchat dengan sahabat saya tentang jawatan kami.. dia siap kata nak berpuasa sunat moga2 dipanjangkan lagi kontrak ini selama setahun dan berpeluang untuk mencari pekerjaan yang baru . Mungkin ini adalah dugaan buat dirinya sekeluarga. Ya Allah berikanlah kesabaran dan ketabahan buat mangsa2 kebakaran dan sahabat saya.. Amin ya Robb..


sesiapa yang ingin menderma bolehlah memberi sumbangan derma ikhlas kepada jumiati razak, akaun Public 4840970603--hulurkan tangan ringankan beban. Disini saya sertakan sekali link kejadian kebakaran semalam
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1019&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_17.htm

No comments: