Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Tuesday, September 21, 2010

Terkenang kembali...

Salam semuanya..

bila dah kerja neh.. kadang2 teringat plak zaman belajar..
dari diploma sehinggala MA.. bnyk betul memori masam manis pahit dan sewaktu dengannya
dari hidup bersama keluarga sehinggalah pergi merantau mencari ilmu.. tiada niat lain
hanya semata2 ingin mencari ilmu dan cari rezeki yg halal.. tapi alhamdulillah dan sewaktu merantau jglahbertemu suami tupun secara tidak sengaja .. sesat plak di kg pandan indah kl.. dan minta tolong sang suami hantar ke jalan masjid india, sudahla malam nasib baik jalan dgn adik lelaki.. hihi.
waktu latihan pembentukan usahawan mara dichandek kura langkawi

rakan sekelas MBA

kelas BI--boleh2 ada kelas BI time MA.. hihi takper nak improve grammar, enrich vocab..

apapun saja nak flashback kembali melalui gambar2.. sebab time belajar tu lah sambil2 jalan ke negeri sekitar semenanjung malaysia cuma satu jek tak pegi terengganu.. hihi boleh2 plak..
insya allah rezeki murah akan pergi juga kan.. Amin ya robb..

2 comments:

ummu said...

salam sis
kenangan masa belajar adalah kenangan yang manis untuk diingatkan,kan sis..
macam2 jalan jodoh tuhan tentukan,kan sis..

My New Life Begin.. Be a good Wife, daugther , Eldest sister and Future Moms.. said...

salam kak ummu. ye. kenangan belajar la yg paling indah... mcm2 perasaan waktu tuh.. alhamdulillah.