Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Sunday, September 6, 2009

subhanallah.. Maha Suci Allah..

salam.. lamanya diriku tidak memblog.. terpanggil untuk memblog..ringan jek jari jemari ku menaip ayat2 cinta..chewaah... Alhamdulillah.. mengenang kembali detik2 aku berada di Shah Alam.. teman2 sperjuangan semasa belajar dahulu..terasa rindu.. ikut program dan aktiviti mean terisi juga masa terluang ku.. nih pon gara2 seorang sahabat baikku.. Atikah kebetulan tunangnya juga adalah sahabat baik myhubby.. cuma menunggu detik2 bulan december neh untuk join my club.. insya Allah..

dan at last.. gara2 aku yg rajin melancong ke blog, terjumpa juga jemaah ku disini, harap2 ada pengisian yang berfaedah yg penting untuk anak2 bangsa dan agama.. sahabat baik ku selalu ingatkan.. jgn jauh dr jemaah ye kak bila dah balik sabah, mungkin sbb dia sudah maklum dgn situasi aku bila aku disini dan walaupun kadang2 aku kalah.. ya kan sudah namanya manusia.. :) sbb tu lah kena ada sahabat yg boleh ingatkan kita.. neway thanks to setanggisyurga.. alahai rupa2nya teman seperkerjaan kami, pernah bertegur sapa waktu taklimat hari tu.. dan rupa2nya orang kuat club tue.. hehehe sorry ye dik ( rahsia gitu2) insya Allah.. nanti ada program yg tengah dirancang akan dilaksanakan.. MOga Allah SWT mempermudahkan segala urusan.. " Inna'mal A'malu bin niyat " amin ya rabb.

hmmm... tadik ummi call , tanya kann hubby.. mcmana situasi disini.. waktu tu aku ddk disebelah.. ingatkan ada apa.. . rupa2nya di indonesia dah kelam kabut.. hubby ku bilang.. tengah get ready nak beperang dgn Malaysia.. sabar jeklah kerana isu klon.. semuanya kerana malaysia .. aduh.. isu batik, lagu rasa sayang.. dan etc.. aku pun pelik ... kan sudah namanya juga serumpun.. sebab malaysia declare itu dari malaysia.. BAGI AKU MALAYSIA buat mcm tu sebab nak promosi Malaysia. isu pelancongan itukan salah satu sumber ekonomi ... so nak juga wat kecoh2.. hmm apa2 jeklah mereka neh.. aku kata ngan hubby..cakaple kt member2 tuh.. dont be emosi la..wat a small matter.. takkan isu mcm tu pon nak perbesar2kan.. nak perang.. why not be alert dgn isu mcm palestin tuh ha`ah.. puashati. mati pon mati jihad.. ni nak perang dengan malaysia? orang malaysia pon ada gak saudara mara kat indon.. orang malaysia pon ada gak bangsa jawa, bangsa bugis, bangsa banjar.. ha apalg bangsanya.. ?? ishhh mcm2.. sudah namanya berjiran.. begitulah adatnya.. ada yg kita tak puashati cakaplah elok2.. kalu main serbu lawan gitu.. kan namanya juga seperti orang yg tidak berilmu... so fikir2 kanlah.. :)

hopefully.... anak2ku jiwanya lahir keranamu I

No comments: