Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Monday, July 20, 2009

What a wonderful School.

ITs been almost 3 weeks in this school...
sekolah nih tepi jalan sekolah ala2 kampung gitu..
tapi bagi aku sekolah ni boleh di majukan.. bangunan sini pon bangunan lama2...
so no wonder lah kalu facilitiesnya pon kureng sket..
keje aku sini duduk.. dan apa yang hanya aku boleh buat..
buat program untuk murid dan guru2 dengan keadaan yg serba serbi kekurangan..
tapi nak buat macamana.. usaha harus diteruskan.. betul tak?..
aku pon sekolah kat daerah kecik jek... first time aku pegang komputer waktu umo aku 16 tahun tu pon sbb join kelab ICT, waktu tuh cuma ada 5 PC jek kat lab.. disitulah aku mengenal PC .. hehehe.. keciankan.. kalu skrg neh.. budak2 sek rendah dah tau semua.. dan abes spm aku amek kelas lotus kat IT-Base, amek pakej microsoft office, internet dan website.. hehehe.. lawaknye.. sebab tu lah course diploma ngan degree pon aku amek science computer.. kononle tuh...

tapi kan moral of the story.. pendedahan di awal persekolahan ini akan membantu mencipta cita-cita budak2, budak2 neh semangat inquiry dorang membuak2.. jadi create satu imaginasi disertakan dengan usaha boleh membantu develop mental dorang.. to be more creative and idealistik.. chewaah mcm PM berucap plak ye..

tapi yg tak tahan neh.. tghari begini pon.. nyamuk bnyk berlegar2 kat pusat sumber neh.. erkk maleh arr.. abeslah kulit2 aku..




Kawasan Sekolah


pondok sekolah
Tempat aku mengeram...
ini anak murid yg paling rajin belajar

No comments: