Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Tuesday, June 15, 2010

Bicara sang bulan

salam semua buat sahabat maya dan blogger.. thanks untuk adik deena kerana telah memberi inspirasi kepada saya secara tidak langsung telah memotivasikan saya untuk berpindah kerumah baru .. dan sungguh saya amat suka dengan new background yang berwarna merah jambu.. dan tema pink lembut ini betul2 menyentuh mood saya ketika ini... terima kasih ye adik Deena..

friendship wish for you my sista deena

Cuti sekolah semakin sampai kepenghujungnya.. harap2 cuti sekolah disi dengan program dan aktiviti yang berfeadah la kan.. saya? cuti.. takdelah cuti sangat.walaupun kerja seakan guru sekolah tetapi still kena datang sekolah seperti biasa.. cuma tanggungjawab kurang sedikit sewaktu cuti sekolah ini.. relaxx lah katakan.

sewaktu cuti sekolah ini.. kami sekeluarga banyaklah juga dapat undangan dari saudara mara, undangan ke majlis pernikahan.. Alhamdulillah.. makin ramai sepupu yang menamatkan zaman dara & teruna mereka.. semoga berkekalan sehingga ke anak cucu.. Amin Ya rabb.. dan semoga mendapat zuriat yang sempurna sifat akal dan fizikalnya.. dan menjadi anak2 yg soleh dan solehah. itulah hadiah yang paling berharga dari saya dan suami... :) doa yang berterusan dari kami..

sweetnya baby ini tengah tido.. emuaahh


dan kami pon dah setahun lebih hidup berdua... cuma doa berterusan agar rumahtangga kami akan dserikan lagi dengan kehadiran cahayamata.. tapi mungkin belum rezeky buat kami lagi kan.. :) ( doakan kami ya )...


mcm best jek kalu dpt perut flat mcm neh kan.. hihi.. sorry lah 18sx sket picnyer

oppss.. tuk sahabat maya adik deena.. hihi kak on diet juga ini tapi selalu kecundang.. :).. oleh kerana itu.. saya mengambil inisiatif untuk menaip apa2 tips ( refer to the magazine yang berkaitan ) tentang diet dan langsung.. sekaligus dapat memantapkan lagi keazaman untuk menurunkan berat badan saya ini... hihi..
nyum.nyum..yummy.. segarnye sayur-sayuran ini..

psst ( oh geng2 yg ingin kurus.---> terus bagi motivasi tuk saya ye .. thank u so much you guys )

No comments: