Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Wednesday, February 15, 2012

kembali lagi yeahhh

assalamualaikum dan selamat tahun 2012 ( masih belum terlewat wish kan.... )

punyalah lama tak mengupdate blog i ini.. ini dah nenek labah2 dah duduk kat blog saya.. hahahaha.. anyway.. tahun baru dan tahun lama meninggalkan banyak kenangan buat saya. Alhamdulillah Allah swt permudahkan saya melaluinya dengan hati yang lebih tenang dan tenteram. semoga kenangan saya ini menjadi kenangan terindah walaupun pahit kena telan juga kan. ingatkan nak tutup dah blog ini sebab hati betul2 tak berkenan dengan blog ini.. chewaah tapi AAK.. blog saya nak buat apa pon tak kisahlah.. nak buang tapi banyak kenangan terindah dan terpahit di dalam. Nak ganti blog resepi jek.. boleh ker?...

Insya allah nanti saya nak juga update resepi-resepi saya tuh, since tak berkamera ini memang hati dah malas sangat nak update blog, lagipun nak meluah perasaan lebih kepada yang negatif anyway kalau ada orang yang baca blog ini yang bernama tutt......, terima kasih sebab kerana awaklah saya banyak berubah. mudah-mudahan awak pun berubah ke arah kebaikan. sebab kita sama2 punya hati dan perasaan. Moga Allah membalas semua perbuatan awak kepada saya kerana saya tahu hati dan perasaan itu terlalu unik dan apabila disakiti terlalu pahit untuk membuatnya kembali seperti sedia kali. Ya moga awak belajar dari kesilapan ini ya dan juga saya. insya Allah. ;). tutt............ Amin ya Robb

Nampak gaya, azam lama masih banyak lagi yang tak terlaksana, so tahun ini dah start atur strategi.. mudah2an tahun ini tahun bertuah buat saya dan suami. Amin ya robb.. banyak perancangan tapi kami hanya mampu merancang Allah jugalah yang menentukan dan mungkin ada hikmah disebaliknya kan. dan yang penting kena positif. Ya positif.. kena set dalam mind... yakin boleh... hehehehe...

Oklah.. penutup tahun 2011.. Alhamdulillah.. dan pembuka 2012 hanya Allah sahaja Maha Mengetahui. :) senyum2 dan positif, hati kena kuat, hati kena tabah dan banyak2 bersabar... Innallaha Ma` asobirin . yakin Allah swt sentiasa bersama hambanya.

No comments: