Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, February 19, 2011

Oh la la...


Describe of me for what i am feel now..


Assalamualaikum..
aduhai lamanya tak memposting.. gitulah.. bila dah posting mesti posting banyak2.. minta maaf kengkawan semua, tak sempat nak fikir apa nak posting yang neh pon posting ikut apa yang terlintas dalam kepala, hihi..

minggu ini minggu yang meletihkan juga.. letih yang macam baru habis buat senaman kat gym tu.. Ya Allah.. tapi alhamdulillah.. letih cuma kat fizikal jek.. mental takdelah letih sampai jadi jiwa kacau. hihi.. mungkin ada hikmah juga bila kontrak kerja tak disambung tapi tak bererti kita duduk relaks dan bila dah dekat kontrak habis december hari tu , saya dan suami dah start buat jualan di pasar2 malam selasa.. syukurlah dan sekarang dah genap 3 bulan, dan syukur alhamdulillah sebab rezky murah bila berniaga neh walaupun sehari dalam seminggu sahaja dan sekarang neh dah start buat katering untuk tempahan yang kecil2 sahaja.. walaupun bukannya profesional dalam bab masakan tapi sedikit2 mana yang dipelajari secara teori memasak dan juga minat dapatlah juga menjana pendapatan..

hihi.. korang kalu tak faham ayat2 neh minta maaflah ye.. memang express menaip neh. jari jemari jgn cakap mmg dah lenguh2 neh pon dok taip just nak buat senaman jari jemari guna alat senaman keyboard pulak.. kekkee..

by da way.. rindu kat sekolah, kemeriahan sekolah.. dan mungkin sekarang neh pelajar sekolah dah sibuk buat latihan sukan.. sedihnya tak dpt jadi jurulatih netball kat sek lama bukannya tak nak tapi sebab dah sibuk dgn post baru neh so kena betul fokus lah kan sbb ini lah sumber rezky dan pendapatan tuk bayar apa2 yang patut..

oklah sahabat semua, doakan buzniz kami berjalan lancar... nanti2 sambung balik.. nak ZzzzZzz kumpul tenaga .. ngeee

No comments: