Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, January 1, 2011

Happy wedding Day for myDdearCuzen

oppss nak upload piccas dan cerita sket..
tadik pegi ke kenduri nikah sambut menantu mycuzen di kota belud sabah. sungguh mencabar perjalanan kami tadik.. nasib baik masing2 family bawak kereta 4wheeldrive.. prado, vigo, naa ko amek.. apa lagi ntah aku pon tak ingat nama kete2 neh tapi aku salute betul dgn uncle kecil aku yg bawak kete proton aerobik.. perghh senang jek dia lintas jalan yg berlumpur2 dan kedalaman lubang yg begitu canggih.. tp apa yg best kg neh.. dekat dgn air terjun, kaki gunung
( OK! ), yg biasa dgn situasi tu mmg tak heran pun tp aku mmg teramatler suke sbb aku ddk tepi laut.. takdelah tepi sgt jauhler jg.. so layanler pic2 neh..

abaikan yg lain2 tu.. keke

lalu jambatan yg bawaknye teramatler suke ada air terjun

nmpk puncak gunung kinabalu tuh.. bestnya subhanallah..

pengantin dah datang..

eh.. kenapa sorang tgk kiri dan seorng kekanan neh? betul2 mesra alam

inilah family kami, macam2 ada.. international punya bangsa pon hadaa.. keke ;)


p/s-- Tahniah kazenku.. semoga menjadi isteri yang baik, memahami suami...Aku rasa bersyukur dilahirkan dalam keluarga yang berlainan bangsa dan agama.. yang penting nawaitu kita, merapatkan jalinan ukhuwah. Amin ya robb.

No comments: