Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, November 27, 2010

TERIMA KASIH EN. SASA

SALAM SEMUA..
FUHHH.. LETIHNYA, TADI PEGI KENDURI DUA RUMAH .JIRAN SEBELAH DAN SAUDARA MARA . ALHAMDULILLAH, MAJLISNYA BERJALAN DENGAN LANCAR. SEMOGA RUMAHTANGGA DIBERIKAN SAKINAH, MAWADDAH DAN WARAHMAH.

OK. Tadi dapat message di wall facebook bahawasanya rakan sekerja dan juga yg aku gelar adik iaitu En. Sasa dari blog AKU is AKU telah sudi memberi award,TERIMA KASIH YE DIK. rasanya baru 3 orang yang sudi memberi aku award neh, seorang farahdeena,EN. samizul dan juga En. Sasa. Alhamdulillah, tidak kisahlah dapat award ke tak kan.. yang penting jalinan persahabatan dan juga ukhuwah sesama kita, lagipun mereka bertiga ini diantaranya mereka yang aku selalu tinggalkan komen dan mengomen aku jikalau ada masa lapang.

Adan bila dapat award ini dia kena jawab beberapa soalan. hehehe.. comel pulak rasanya. OKlah lagipun aku memang comel kan. Lagipun senang je jawab soalan dorang neh..

1. What do you think of AKU is AKU's blog?
BLOG YANG PALING COOL, ENTRY YANG MUDAH DIFAHAMI, WALAUPUN AKU TAK PERNAH JUMPA DIA TETAPI KENAL DIA TAPI AKU MEMANG SUKA BACA BLOG INI SEBAB SUKA SANGAT CERITA TTG LUAHAN DIRI DIA MACAM BUSY BODY LAH PLAK..HIHIHI..

1. List down your Friends?
RAMAI JUGA GENG NEH SEBENARNYA TAPI YANG KERAP AKU KUNJUNG SEKARANG IAITU

GENG COOL`S

1. MSS

GENG RUJUKAN RESEPI
( TEMPAT AKU SELALU RUJUK RESEPI )


p/s--> ok no hal kan.. apapun saya juga mengharapkan persahabatan daripada mereka yang ikhlas seperti saya juga. buat geng2 cool saya keep posting, tak kisahlah ttg apa .. ada masa saya tetap akan berkunjung dan juga untuk geng resepi saya.. thankss atas resepi anda semua sedia berkongsi apa2 sahaja.. saya tahu resepi anda semua adalah hadir kerana kasih sayang dan cinta anda kepada family kan.. :)

5 comments:

Anonymous said...

Thanks, good idea! I also need to know who I add! friendly blog, and only sincere and real friends, no matter what their origin, race or religion! We are all human and I wish for us on this planet, peace, tolerance and love!

Good Wife, Mom to my family. said...

exactly joey..
thanks for you friendship too..
hopefully people in this world
can live happy with tolerance and love!! :)

Asri Alam said...

ehehe.. baru sempat datang.. tengkiu kak sudi menerima tanda persahabatan tu

Good Wife, Mom to my family. said...

sesama dik.. hehe.. thanx jg bagi.. ngeee ;)

deena farhana said...

owh..makasih kak....nti sy ambil yaaaaa