Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Thursday, November 25, 2010

SABUN KELAPA DARA + HERBA

SABUN HERBA

Gamat mempunyai khasiat penyembuhan yang memberi manfaat kepada kulit. Elemen mineral dan vitamin yang terkandung didalamnya boleh berfungsi menghalang kulit daripada alergik, kurap dan panau.

Ekstrak Mengkudu ini khusus untuk membersih dan melembutkan kulit. Kulit akan terasa bersih, halus dan lembut dengan perlindungan tambahan.

Minyak Kelapa dara melembabkan kulit dan menghalang pembiakan bakteria dan kulat, menghasilkan kulit yang sihat dan bersinar. Ia akan melembutkan kulit kerana kandungannya yang kaya dengan mineral untuk kulit yang kekal lembab serta memutih dan mencerahkan kulit.

Kulit kayu manis baik untuk pemulihan tenaga, menyegarkan , meransang dan menguatkan badan. Ia juga berfungsi untuk menyingkirkan bintik-bintik hitam, jerawat, jeragat dan penyakit kulit yang disebabkan jangkitan kulat.



Oppss tumpang blog peribadi saya tuk intro produk ini dan testimonial adalah saya dan saya memang guna sabun tuh dan alhamdulillah, jadi saya sharing kebaikannya. sebab saya ini memang penghidap tegar alergik pantang makan seafood dan terkena habuk mesti penyakit timbul nak tak nak saya kena makan ubat telan tak pun jarum kat badan tapi takut juga kalau ada kesan jangka panjang jadi sekarang ini saya lebih suka mencegah dan setakat ini pun bila alergik keluar saya terus guna sabun neh takpun kalau mulut dah gatal sangat nak makan seafood. hihi. . Produk ini adalah hasil bumiputera dari sabah dan bersih serta selamat. saya dah habis 3 biji sabun .. saya guna sabun VCO+GAMAT. untuk info lebih lanjut maklumatnya boleh klik di sini dan juga boleh contact saya terus.

1 comment:

❤As time passed by....❤ said...

Salam.....zan aku mo order sabun kayu manis....mcmana caranya....???