Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Sunday, June 20, 2010

Alhamdulillah.. selamat sudah majlisnya


aLhamdulillah.. semuanya sudah selamat..
selamat apa nya tuh.. sepupu yang dah 2007 tahun menduda ( cerai mati ) dengan isteri lamanya.. dan sekarang sudah selamat di ijabkabul dengan gadis pilihannya sendiri yang berasal dari Kg Segaliud sandakan pada 18 Jun 2010.. dan insya allah lisui pihak lelaki 26 jun 2010

doa daripada kami suami isteri.. semoga diberikan ketenangan dengan pasangan kalian. dan semoga bahagia hingga ke akhir hayat. Amin ya robb.

dan selepas menghadiri majlis pernikahan sepupu sebelah bapa, kami meneruskan perjalanan ke destinasi yang sudah dirancang ke Tawau. Alhamdulillah sejak sekian lamanya tidak berkunjung di daerah ini. Akhirnya jejak juga ke bandar tawau.. sungguh jauh bezanya sejak berbelas tahun dahulu.. memang dah maju dan pesat dgn penduduk dan juga warga indo yang keluar masuk berniaga di bandar ini.. masya Allah.. banyak juga mama melabur duit kat situ.. lebih2 melihatkan barang2 peralatan dapur.. sabar sejalah.. dah namanya orang perempuan. ;)

dan Apa yang penting.. berbaloi juga lah kepenatan dari kudat -- Tawau tuh.. mak aih.. berkematu punggung dibuatnya hihi..

oklah esok dah masuk sekolah.. dah rindu dengan anak2 murid.. so selamat kembali kesekolah buat guru-guru dan murid srk lok yuk tamalang kudat.

No comments: