Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Saturday, December 19, 2009

things wanna do next year

salam..

dah masuk tahun baru kita..

just think.. apa yg dah aku capai tahun lalu..

oppss..

1. nikah ( alhamdulillah.. dah sampai seru )

2. job, alhamdulillah walaupun just contract and temporary jek.. tapi syukurlah sebab aku terpilih untuk kerja ini..

3. berkorban untuk family aku.. go back to my homey, selalu fikir apa lah aku nak kerja bila dah balik sabah.. tapi aku yakin walau dmana2 pon Allah swt akan bagi rezky tuk hambanya..


dan tahun neh.. aku ada azam lagi yg nak add on, mmg lah awal2 tahun neh semangat berkobar2 dan hopefully sentiasa positive tuk updated dgn semangat yg membara2... chewaah.. Amin Ya Robb.. kalu bukan diri sendiri siapa lagi yg nak motivasi kan..


dan biarlah aku jek tahu apa azam baru.. coz im the one who will make it reliaze.. Ya Allah swt permudahkannya..


" be positive, brave and dont let people bother you!!.. be passion what ever you want to do..



No comments: