Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Wednesday, June 24, 2009

Yuna.. Best ke dia?..

hehehe...sounds like jealousy... kan..
takdelah.. now im at my mum school.. as usual.. free internet..
so ive give my time browsing the yuna video song at his myspace n also google in youtube..

wow.. its awesome.. girl like yuna, yelah wearing the tudung then playing the guitar plak tuh selalu wat show gig. but from my reading about this girl lah kan.. she`s mmg dah lama join, yg tak tahanye i got the song since 2007 for the song yg yuna nyanyikan semula.. huhuhu..

you know what.. some ppl or might i say her fan lah.. her voice like norah jones.. yalah macam jek kan.. but really hope not plagiat from others singer lah kan.. kena ada identiti sendiri.. buat tak?

hmm really like her song "DAN SEBENARNYA " n etc song laa.. lagi dianyer face mcm sket2 look alike my bro gf la.. asieyman.. SS lah tu adik haku.. hahaha..

but.. truely aku jeles gak ngan dia.. dulu2 waktu zaman2 rock aku.. aku mmg fanatic ngan gitar neh.. siap2 lepaking dgn kazen2 aku tuh weh.. belajar main.. hahaha withing 1 weeks aku dah dapat basic cord kan.. well u know me.. until now i can play tapi my women fingers yg lemah lembut tuh tak tahan dah.. hahahaha.. teringat plak zaman aku dulu2.. so sape2 yg kenal aku dari dulu.. mesti kamuorang gelakkan aku kan.. relakss..

Aku dah bersuami ler.. hehhee.. he sitting beside me, accomppany me here.. dating2 lah kan. hahaha.. boleh tahan ni suami isteri beb.. malam2 sanggup tu bergadang darah untuk nyamuk2 yg kelaparan..

ok lah gtg now, it getting larut malam, 11.08 mlm ... nak tido ... heaven beb..

1 comment:

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

ha..mmg mimic norah jones..
Tp aku suka imej dia..

Slumber.. dia dalam FB aku..hahha..jon la ber FB pulak