Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Tuesday, June 16, 2009

Honeymoon di Simpang Mengayau jek..

Boring betul ahad hari tu, so lepas wat keje without unplanned trus bgtau husband.. jom abg kita pegi Simpang mengayau.. husband pa lagi trus potong nenas.. hehehe.. aku plak buat sambal kicap.. tgk peti sejuk cuma ada roti,erk..pagi tadik pon bekpas di kudat curry house jak.. balun roti telur, husband balun 2 keping roti canai banjir.. tapi pelayan tu tak tau yg roti canai banjir tu means.. roti tu mmg banjir ngan kuah kari... so husband pon sampai 2 kali minta kuah kari tak cukup tu siap balun kuah kari aku plak.. huhuhu sabo jeklah...

so dgn excitednya aku pon sembat roti, trus pegi ke sony bumi tu beli jajan, oklah tu kan.. bnyk2 pon nanti tak termakan pulak.. so bertolaklah gie simpang mengayau tuh.. kalu korang mau tau neh simpang mengayau is the tip of borneo.. dekat telinga.. kamu tgklah di map sabah tuh yek.. sorrylah bahasa aku ni bercampur2..buat2 faham jeklah ye.. tapi geng2 sabah ni mmg tau punya mengkali dah nak termuntah2 dah pun kalu cakap pasal simpang mengayau neh.. hehehe.. sabar kamu ya geng..

nih aku post gambo2 berchenta aku nngan husband.. hehhehee buat yg masih mendare dan membujang.. cepat2lah bernikah..asieyman... :P







No comments: