Unforgettable Day




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Daisypath Wedding Ticker

Thursday, June 18, 2009

citer aku ngan asbend


uhuk..uhuk..nih online kat sek mymum..free internet beb so palagi..aku ngan asbend yg tercyg balunler..nak siapkan kerja before cuti.. heheheTomorrow my kazen wedding .. dah akad nikah pon..tapi majlisnya buat hari neh..oppss aku tak sure gak maybe. dlm sabtu atau ahad..
my mumm suruh cuti sabtu neh, sbb takde org yg nak tlong so aku dgn eppynya minta cuti.. hehehe...cuti diluluskan.. eppy beb..
coz kalu sempat nak tgk wayang.. husband nak sangat tgk filem neh

" JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK "...



filem yang seram + lawak neh, tgk dianye sinopsis film husband aku dah ketawa terbahak2.. biasalah dia.. huh.. kalu sempat, nak menyempatkan diri lah tgk movie neh kat pawagam.. tapi aku lagi tak sabo nak tgk movie nih tapi 24 jun nih baru kluar.. huaa..huaaa waktu tu aku kena outstation.. tu pon kalu aku still keje kat sini lagi.. hukhuk.. tapi takpe hari lain adakan.. heheh

" TRANSFORMER--REVENGE OF THE FALLEN "..


Aktiviti tgk movie nih salah satu aktiviti nak merapatkan kasih sayang dan chenta2 kami.. hehehe.. jgn jeles ye..well pepun doakan kebahagiaan kami ya..

1 comment:

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

best ker citer congkak tuh??
ramai giler org nak tgok transformer tuh..